יוגה בירושלים למתחילים

תרגול יוגה למתחילים מדי בוקר גורם לאנשים להיות מאושרים יותר, אנרגטיים, מאוזנים והרמוניים

 

תרגול יוגה מספר פעמים בשבוע מאפשר לשפר באופן משמעותי בעיות שינה. אחת הסיבות לכך היא משום שהתרגול לא אינטנסיבי וקבוע. תרגול של יוגה, למרות הקצב האיטי, מייצר קצב ייחודי שמפעיל את שרירי הליבה של הגוף באופן דינמי ומרגיע את הנפש. אחרי התרגול מרגישים רגועים יותר ובהמשך לכך אפשר לישון טוב יותר.

 

תרגולי יוגה מחזק את שרירי הליבה של הגוף. שרירים אלה מעניקים יציבה טובה וכוח הרבה יותר משאר השרירים בגוף. לכן חיזוקם חשוב יותר. יסודות חזקים יותר משמעותם מבנה יציב יותר.

 

מי שמתחיל עם תרגילים אלו - מרגיש מיידית גם עליה בתחושת האושר. מחקר של בית הספר לרפואה באוניברסיטת בוסטון מצא, כי למי שמתרגלים יוגה באופן קבוע יש רמות גבוהות יותר של חומר כימי במוח שנקשר בצמצום הסיכוי לדיכאון, ב-27 אחוז. במהלך התרגול מוח מייצר חומר כימי, הידוע בשם דופמין שנקשר בהנאה. בהמשך לכך מתאפשר איזון של המערכת הנוירולוגית שמשפיעה גם על מערכת הרגשות. כך שהתרגול מייצר פעילות הרמונית יותר של הגוף עם הנפש.

 

באמצעות תנוחות שונות וטכניקות נשימה יוגה מחברת את הגוף, הלב והנפש דרך הפעילות הכימית במוח, מה שמאפשר לזרימת המידע בין כל חלקי הגוף להיות מהירה וחלקה יותר. לכן, לאחר שמסיימים אימון ביוגה מרגישים אנרגטיים יותר והמוטיבציה להמשיך עם המשימות היומיות גוברת. זו אחת הסיבות הטובות ביותר להתאמן ביוגה בתחילת היום. ללא ספק, תרגול יוגה למתחילים גורם לאנשים להיות מאושרים יותר, אנרגטיים, מאוזנים והרמוניים.

 

לפרטים על קורס מדריכי יוגה בירושלים באקטיב קליניק - חייגו אלינו:  053-809-3747