שאלות ותשובות בנושא כירופרקטיקה

שאלה: מה עושה הכירופרקט?

תשובה: כירופרקט בא מהמילה הלטינית "chiros"- ידיים, "practor"- עוסק. כירופרקטים הוכשרו לאבחן ולטפל בבעיות וכאבים בשרירי השלד, עמוד השדרה וגפיים.

שאלה: מה הטיפול שהכירופרקט עושה?

תשובה: בביקור הראשון הכירופרקט מאבחן את שורש הבעיה. לאחר מכן, הכירופרקט מסביר למטופל מה הבעיה ואת  אופן הטיפול ובניית התכנית הטיפולית להמשך. אחרי ההסבר המטופל עובר טיפול פיזי מעמיק הכולל ממניפולציה עדינה באזור הבעייתי וכן, תרגילים להמשך עבודה בבית.

שאלה: באיזה מקרים רפואיים הכירופרקט יכול לעזור?

תשובה: במגוון רחב של בעיות אורתופדיות כאבי צוואר, כאבי גב, כאבי ראש ומיגרנות, פריצת דיסק וכאבי שרירים ועוד.   הכירופרקט מטפל גם במקרים של פציעות ותסמונות שמעורבים בהם שרירים, עצבים, גידים ומפרקים.

שאלה: האם מותר לי לגשת לכירופרקט אם אני בהריון או אחרי לידה?

תשובה: בטח! נשים בהריון ואימהות אחרי לידה מטופלות על ידי כירופרקטים. נשים בהריון ואחרי לידה מרגישות שטיפול כירופרקטי עוזר מאוד בכאבי גב וכאבי שרירי השלד האופייניים מאוד לתקופה זו. נשים בהריון שהעובר נמצא במצב עכוז טיפול כירופרקטי יטיב .

שאלה: לאיזה גלאים מתאים הטיפול?

תשובה-הטיפול הכירופרקטי מתאים לכול הגלאים החל מגיל ינקות , וילדים קטנים .ואנשים מבוגרים וקשישים.

שאלה: מה הרעש ששומעים ממניפולציה?

תשובה: במפרק מצוי גז, ועם הטיפול במפרק, תנועת ותזוזת הגז יכולת ליצור רעש.

שאלה: האם טיפול כירופרקטי בטוח?

תשובה: הטיפול הכירופרקטי נחשב כטיפול ללא תרופות וללא ניתוחים הבטוח ביותר בכל הנוגע לטיפול בשריר השלד. במחקרים ניתן לראות כי הטיפול הכירופרקטי גורם למטופלים להרגיש טוב יותר בצורה מהירה יותר.

שאלה: כמה זמן לוקח להרגיש יותר טוב לאחר טיפול?

תשובה: חלק מהמטופלים מרגישים שינוי לטובה מיד ורוב המטופלים מרגישים שיפור והטבה בין שבוע לשבועיים לאחר הטיפול. ישנם גורמים רבים המשפיעים על תהליך ההחלמה כגון: גיל, סוג הפציעה וכמה זמן יש את הפציעה. תחזוקה של הגוף הינו גורם חשוב להמשך הרגשה טובה לאורך זמן.

לשאלות ותשובות בנושא פיזיותרפיה - לחצו כאן

שלח

שם מלא:

Thank You!

The form has been successfully sent.

דואר אלקטרוני

תוכן ההודעה: